به گزارش گروه خبر و رسانه فروشگاه سلامت محور باقیات؛ شیره انگور سرشار از خواصی است که در تمام فصول نباید از خوردن آن غافل شد.

شیره ای که از انگور گرفته می‌شود، دارای قند بالایی بوده و بسیار مقوی و مغذی است، ضد نفخ است و در تقویت بنیه بدن تاثیر زیادی دارد، انرژی زا و خون ساز هم است.

شیره انگوری که از انگورهای شیرین و مرغوب تهیه می شود کیفیت بالاتری دارد. از این رو بایستی این محصول را از جای معتبر و مطمئن تهیه کرد.

این شهد لذیذ حاوی ویتامین های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است. با این حال مصرف شیره انگور برای تمام افراد توصیه نمی شود و ممکن است مصرف آن برای برخی از افراد مضر باشد.

یکی از بهترین زمان های استفاده از شیره انگور فروشگاه سلامت محور باقیات فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده ی غذایی در درمان و تسکین بیماری های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه ی غذایی تان باز کنید.

حواس تان باشد که این ماده به غیر از انرژی زا بودن، درصد بالایی کالری هم دارد و اگر شما فرد کم تحرکی هستید که روزانه بیش از 20 دقیقه پیاده روی منظم ندارید یا ورزش نمی کنید، بدانید که با خوردن این ماده مغذی، حتما چاقی و عوارض آن انتظارتان را می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *