این مقاله به مبحث اینکه چگونه در فصل گرما از بوی بد بدن خلاص شویم اختصاص دارد.
به گزارش گروه خبر و رسانه فروشگاه سلامت محور باقیات ؛ گرمای زیاد هوا باعث تعریق بدن و ایجاد بوی نامطبوع می‌شود که این معضل حتی گاهی با استفاده از دئودورانت‌ها نیز قابل درمان نیست و باعث خجالت بسیاری از افراد می‌شود.

با این همه، اما روش‌هایی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا از شر بوی بد بدن خلاص شوید:
۱. از روغن‌های بدن استفاده کنید، زیرا بوی روغن بدن مدت طولانی تری روی پوست شما دوام می‌آورد و شما را از بوی نامطبوع بدن نجات می‌دهد؛ بنابراین بهتر است آن را با دقت به بدن بمالید.
۲. از دستمال مرطوب مخصوص کودکان استفاده کنید؛ این دستمال‌ها گزینه خوبی برای ایجاد احساس تمیزی هستند، زیرا می‌توانند باکتری‌های مسئول بوی بد را از بین ببرند.
۳. از دئودورانت‌های بیشتری استفاده کنید. استفاده از دئودورانت به از بین بردن بوی عرق کمک می‌کند و لایه‌های اضافی اثر آن را افزایش می‌دهند و همچنین باعث از بین رفتن باکتری‌ها می‌شوند.
۴- جوراب‌های خود را عوض کنید؛ پا‌های شما یکی از عرق کننده‌ترین قسمت‌های بدن است که بوی بسیار نامطبوعی ایجاد می‌کند؛ همچنین افزودن پودر بچه به کفش نیز خوب است.
۵. از مصرف پیاز، سیر و ادویه‌ها خودداری کنید، زیرا این مواد غذایی بوی نامطبوع بدن را افزایش می‌دهند؛ در این حالت بهتر است به جای آن‌ها از سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنید.
۶. از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید. لباس‌های تنگ بسیاری از قسمت‌های بدن شما را گرم کرده و باعث تعریق آن‌ها می‌شود. لباس گشاد به شما کمک می‌کند تا تازه بمانید.

 

امیدواریم این مقاله در مورد چگونه در فصل گرما از بوی بد بدن خلاص شویم برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفا فروشگاه سلامت محور باقیات را در شبکه های اجتماعی دنبال نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *