به گزارش گروه خبر و رسانه فروشگاه سلامت محور باقیات حنا یکی از بهترین مواد برای زیبایی مو است که هندوستان آن را با باقی دنیا تقسیم کرده است. اگر نگوییم قرن‌ها، اما سال‌ها، زنان از قدرت این ترکیب طبیعی برای تقویت، تغذیه و زیبا کردن موهای‌شان استفاده کرده‌اند. در آن زمان، آنها از برگ‌های حنا برای درمان مو استفاده می‌کردند؛ زنان مدرن از پودر حنا برای درمان مو استفاده می‌کنند. شامپو گیاهی حنا که حاوی عصاره برگ های گیاه حناست با خاصیت ضد التهابی و ضد قارچی برای انواع مو ها مناسب بوده است.
استفاده بالا از عصاره حنا در محصولات آرایشی و بهداشتی باعث اعتماد بیشتر مشتریان به کالاهای معتبر می شود. همچنین تاثیرات شگفت انگیز این گیاه در سراسر جهان ثابت شده و توجه های زیادی را به خود جلب کرده است. لاوسون و فلانوئید موجود در گیاه حنا با ریز باکتری های مضر برای ریشه مو مقابله می کند. این در حالی است که تغییری در موهای رنگ شده بوجود نیامده و ثابت می ماند. پوست سر بخاطر منافذ عرق و چربی حاصل از آلودگی هوا نیاز به نگهداری بالایی دارد. در غیر این صورت باکتری های مولد کچلی در زمینه کف سر ایجاد شده و ریزش شدید موها را به همراه دارد. مانیتول و موسیلاژ در حنا به راحتی با آب شسته شده و تمام چربی های غیر ضروری را پاک می کند. همچنین در آخرین تحقیقات, ثابت شد که حنا بخاطر داشتن ترکیبات لاوسون و دی هیدورکسی استن4, آنتی اکسیدان نیز هست. این گیاه بر روی پوست و مو مانند پرده ای محافظت کننده عمل می کند. منافذ پوست را بسته و تعریق را کاهش می دهد.

فواید شامپو گیاهی حنا برای استفاده مداوم

– حنا سبب ضخیم شدن مو و افزایش حجم آن می گردد.
– همچنین با محکم کردن ریشه مو از ریزش آن جلوگیری می نماید و حالت اسیدیته مو را تنظیم می نماید.
– خاصیت دیگر حنا کمک به درخشندگی مو ها می باشد و با استفاده از آن تمیزی و براقی بی نظیری در مو ها پدیدار می شود.
شامپو گیاهی حنا از عصاره طبیعی حنا به دست می آید و وقتی بیشترین تاثیر را دارا می باشد که در تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نگردد.
– این شامپو دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ بر روی پوست سر می باشد و ریزش های موی قارچی را نیز بر طرف می سازد.
– این شامپو در برند های مختلفی در بازار عرضه می گردد که برای تهیه آن باید سعی کرد این شامپو را از مراکز معتبر خریداری نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *