اگر می خواهید ویتامین های سرشار پودر فلفل دلمه را بشناسید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

به گزارش گروه خبر و رسانه فروشگاه سلامت محور باقیات ؛ فلفل دلمه‌ای نوعی فلفل شیرین است از خانواده سیب‌زمینیان که به رنگهای قرمز، زرد، سبز و نارنجی یافت می‌شود. از ویژگی‌های آن این است که به تندی دیگر گونه‌های فلفل نیست. به همین دلیل در انگلستان و ایرلند «فلفل شیرین» نیز نامیده می‌شود. این گیاه بومی مکزیک، آمریکای مرکزی و شمال آمریکای جنوبی است.

پودر فلفل دلمه ای ترکیبی را می‌توانید در انواع سالادها و غذاهای متفاوت مانند سوپ، مرغ، انواع خورش‌ها و ساندویچ ها مورد استفاده قرار دهید. این نوع ادویه دارای عطر و طعم خاصی هست. اضافه کردن مقداری از آن در غذا؛ می‌تواند خوشرنگی خاصی به غذای شما بدهد.

پودر فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین‌های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و B6 است که ویتامین‌های موثر در تبدیل مواد غذایی به انرژی می‌باشند.پودر فلفل دلمه‌ای سرشار از فیبر، پروتئین و آهن می‌باشد. پودر فلفل دلمه‌ای علاوه بر اینکه سرشار از ویتامین‌ها و ترکیبات مفیدی است که از ابتلا به انواع بیماری‌های پیشگیری می‌کند، طعم خوب و دلچسبی هم به غذاها می‌بخشد.

با وجود اینکه فلفل دلمه‌ای سبز و زرد منابع خوبی از ویتامین C می‌باشند، اما فلفل دلمه‌ای قرمز بیش‌ترین میزان ویتامین C را دارا می‌باشد.
فلفل‌های زرد، نارنجی و قرمز منبع بسیار خوبی از کاروتنوئیدها هستند. کاروتنوئیدها گروهی از مواد شیمیایی گیاهی می‌باشند که سلامت چشم‌ها را به همراه دارند.

همچنین مقادیر فراوان B6 و منیزیم موجود در فلفل دلمه‌ای سبز، باعث کاهش اضطراب ناشی از سندرم پیش از قاعدگی می‌شود و به منظور بهبود علائم این سندرم موثر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *