رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های مجموعه باقیات بوده است و باقیات در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

اطمینان خاطر مشتریان گرامی باقیات از بهداشتی بودن محصولات حق آنهاست و لذا این مجموعه از قبول کالای مرجوعی که تحویل مشتریان گردیده است به دلیل رعایت مسائل بهداشتی معذور است. لذا از تمامی مشتریان محترم تقاضامندیم در هنگام خرید محصولات کمال دقت را داشته باشند تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

توجه: در صورتیکه از خرید خود پس از نهایی شدن آن منصرف گردیدید فورا به سایت مراجعه نموده و آنرا لغو نمائید. اما اگر امکان لغو خرید شما در سایت وجود نداشت فورا آنرا به مسئول فروش باقیات اطلاع دهید.

  • در جهت رضایتمندی مشتریان حتی پس از ارسال سفارش امکان مرجوع نمودن محصول با هماهنگی مسئول فروش باقیات و تائید ایشان فقط با شرایط زیر وجود دارد:
    • هنگام تحویل گرفتن سفارش متوجه شدید محصولی را اشتباه سفارش داده اید.
    • در صورتی که محصول درخواستی شما با سفارش شما مغایر باشد.
    • محصول معیوب باشد.

توجه: پس از تحویل کامل سفارش امکان مرجوع کردن آن به جهت رعایت مسائل بهداشتی وجود ندارد.

باز هم از تمامی مشتریان محترم تقاضامندیم در هنگام خرید محصولات کمال دقت را داشته باشند تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

نکات مهم:

  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی درج شده در وب سایت است.
  • از آنجا که باقیات یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود).
  • در خصوص محصولاتی که از طریق باربری ها ارسال می گردد بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و این مجموعه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و تایید مسئول فروش باقیات، خسارت را جبران می نماید.
  • کالای آسیب دیده ، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش باقیات ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به باقیات بازگردانده شود.
  • پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد باقیات در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت باقیات در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.