آیا از بیماری بواسیر یا همان هموروئید رنج میبرید ؟ نمیتوانید به راحتی در میان بگذارید؟ از گفتن ‌آن خجالت میکشید؟ و ‌دنبال روش های خانگی و کم‌ هزینه هستید؟ قبل از مصرف هر گونه دارو شیمیایی ما درمان بواسیر با روغن زیتون را برای تان پیشنهاد میدهیم .

درمان بواسیر با روغن زیتون یکی از پر کاربرد ترین روش ها و بهترین روش ها به شمار میرود. از گذشته های دور تا به امروز از روغن زیتون در طب سنتی به عنوان یک ماده بی نظیر نام میبرند که همیشه حرف اول را میزند و از جایگاه خاصی برخوردار است و نمیشود آن را دست کم یا نادیده گرفت .با ما همراه باشید با این فواید روغن فوق العاده.

بواسیر یک بیماری شایع و مزمن در بین افراد است که اگر به موقع درمان نشود میتواند خطرساز باشد. و کار به جاهای باریک بکشد. به زبان ساده تر بواسیر یک نوع بیرون زدگی ناحیه مقعدی است که براثر فشار در ناحیه مقعد به وجود می آید و باعث پارگی سیاه رگ و متورم و آسیب دیدن آن ناحیه میشود. بواسیر میتواند در همه ی سنین رخ دهد و درگیر کند اما هرچه سن بالاتر میرود رگ های روده و مقعد نازک تر و اسیب پذیری بیشتر پیدا میکنند و سالمندان بیشتر در معرض بیماری بواسیر قرار میگیرند.

علائم بواسیر و راه درمان خانگی آن

  • مشاهده خون پس از مدفوع
  • درد یا سوزش در ناحیه مقعد
  • وجود توده و تورم در ناحیه مقعد
  • دفع نا کامل مدفوع
  • و…

گاهی اوقات بدون مراجعه به پزشک خودمان متوجه بواسیر میشویم و ممکن است دست به هر کاری بزنیم اما‌ با درمان به موقع میتوان از این بیماری نجات یافت و خود را راحت کرد. فقط باید انتخاب درست داشته باشیم و دقت در انتخاب صحیح میتواند به طرز چشم گیری به ما کمک کند. درمان بواسیر با روغن زیتون از جمله بهترین انتخاب هاست .

روغن زیتون علاوه بر درمان بواسیر از سرطان پرستات نیز جلوگیری میکند سکته مغزی را کاهش میدهد کبد را پاک میکند و کیسه صفرا را سالم نگه میدارد.

درمان بواسیر با روغن زیتون

یبوست عامل اصلی بواسیر و درمان آن با روغن زیتون

یبوست از جمله مهمترین عاملی که باعث بواسیر میشود و عمل دفع مدفوع را بسیار سخت و دردناک میکند و خون ریزی به همراه دارد. قدم اول درمان یبوست است که باید معده روان باشد و عمل دفع راحت صورت گیرد .

کم تحرکی، چاقی، نبود فیبر کافی در تغذیه ، نخوردن آب کافی در طول روز ، تغذیه نادرست و… از جمله باعث یبوست و در نتیجه بیماری بواسیر میشود
روغن زیتون برای بواسیر بی شک میتواند بواسیر را بر طرف کند. زیرا فیبر موجود در روغن زیتون باعث هضم غذا میشود و یک روان کننده طبیعی برای دستگاه گوارش است که سبب راحت تر و آسان تر عمله مدفوع میگردد و از بواسیر جلوگیری میکند یا به تاخیر می اندازد.

روغن زیتون برای بواسیر یک داروی کاملا طبیعی محسوب میشود. انتی اکسیدان موجود در روغن زیتون باعث تقویت سیستم امینی بدن و یک ضد التهاب قوی و همچین ضد باکتری در برابر میکروب ها است.

درمان روغن زیتون برای بواسیر کامل ساده بوده زیرا هم به روشن خوراکی و هم روش استعمالی می توان استفاده کرد . روغن‌ زیتون را میتوان در انواع غذا ها و سالاد ها و حتی میوه ها ترکیب کرد و لذت برد.یکی از ساده تری راه ها برای درمان بواسیر با روغن زیتون ترکیب روغن زیتون و عسل است .

خواص روغن زیتون در درمان بواسیر

از روغن زیتون در درمان خانگی بواسیر نیز استفاده میگردد. فقط کافیست هفته ای دوبار پنبه ی‌ تمیز آغشته به روغن را در محل مورد نظر بمالید .این کار باعث نرم شدن و کوچک شدن توده های بواسیر میشود .درد را کاهش میدهد سوزش را از بین میبرد به‌ مرور زمان قابل درمان است و جایگزین‌ خوبی برای انواع پماد های شیمیایی است‌.

درمان بواسیر با روغن زیتون سابقه ی‌ پیشینه‌ دارد و‌ مورد تایید است. و یکی از بی ضرر ترین روش های کاملا گیاهی و طبیعی محسوب میشود. زیرا روغن‌ زیتون کاملا خاص بوده و سرشار از ویتامین هایی از جمله a ,e ,k است. جالب است بدانید از روغن زیتون در درمان سوختگی ، شوره سر، شپش ، ترک پا، تقویت موها و جوان سازی پوست نیز استفاده میشود.

سخن آخر

اگه به دنبال راهی برای درمان بواسیر با روغن زیتون هستید، انتخابی کاملا درست ،دقیق بی ضرر و مناسب دارید. روغن زیتون برای بواسیر از جمله بهترین روش های درمان است که میتوانید در منزل خودتان انجام دهید با هزینه های کم به بهترین نتیجه مطلوب خواهید رسید فقط کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود انتخاب سالم یعنی زندگی سالم پس با روغن زیتون سلامتی خودتان را به ما بسپارید .

این نوشته در روغن ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *