روغن زیتون و گرفتگی بینی نوزاد

یکی از بی دفاع ترین موجودات زمین نوزادان هستند.موجوداتی که قدرت تکلم ندارند

و نمیتوانند مشکلات شان را بیان کنند و حتی‌ نمیتوانند‌ در برابر خطراتی که تهدید شان میکنند از خود دفاع کنند به همین سبب مادران جوان بسیار دچار استرس میشوند.از آن آنجایی که همه ی ما میدانیم نوزادان به علت ضعف سیستم ایمنی بدن نمیتوانند از هرگونه دارو شیمیایی مصرف کنند حتی برای یک سرماخوردگی ساده دارو باید طبق دستور پزشک تجویزشود ما در اینجا یک محصول معجزه اسای کاملا طبیعی و خالص را برای تان معرفی میکنیم که با استفاده از آن بسیاری از مشکلات نوزاد از جمله گرفتگی را میتوان راحت رفع نمود. این محصول روغن زیتون است روغنی که هرچقدر از خواص آن گفته شود باز هم کم است .روغن زیتون و گرفتگی بینی نوزاد موضوعی که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد و با خواص روغن زیتون بیشتر آشنا خواهیم شد.

روغن زیتون و گرفتگی بینی نوزاد

روغن زیتون و گرفتگی بینی نوزاد

نوزادان هم همانند بزرگ سالان دچار گرفتگی بینی میشوند ونفس کشیدن برایشان آزار دهنده و دشوار میشود. مخصوصا در زمستان ها که همه ی نوزادان سرمادمیخورند و باعث گرفتگی بینی میشوند. هرچند مشکل جدی نباشد و عادی به نظر برسد اما برای نوزادانی که مهارت کافی ندارند تا از طریق دهان تنفس کنند بسیار زجر اور است و میتواند برای نوزاد خطر ساز باشد از این رو والدین دنبال راه درمان بی ضرر میگردند تا زودتر نوزادشان درمان شود. روغن زیتون یک روغن گیاهی است که قدمت چندین ساله دارد و در طب سنتی حرف اول را میزند .روغن زیتون برای گرفتگی بینی نوزاد یک درمان کاملا بی ضرر،طبیعی و خالص است که با استفاده یک قطره از آن در بینی نوزاد یا کودکان گرفتگی بینی برطرف میشود و نوزاد کاملا راحت میتواند نفس بکشد. همچنین چند قطره از روغن زیتون را میتوان بر روی پنبه یا یک پارچه ی گرم و تمیز ریخت و بر روی بینی ماساژ داد .این کار باعث میشود عفونت به حرکت در بیاید و از بینی خارج شود و سینوس ها را تمیز کند .روغن زیتون برای گرفتگی بینی نوزاد از ساده ترین روش هایی است که مادران میتوانند با خیال راحت نوزاد خود را درمان کنند و نگران داروهای شیمیایی و عوارض آن نباشند .روغن زیتون یک مسکن و ضد التهاب نیز است و با ماساژ دادن آن بر روی پیشانی نوزاد میتواند به دفع عفونت کمک کند و زودتر بهبود یابد.این روغن معجزه آسا باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود و مقاومت بدن را بالا میبرد.

خواص روغن زیتون

یکی از پر طرفدار ترین روغن های گیاهی دنیا که خاصیت دارویی و درمانی زیادی دارد و در طب سنتی سفارش بسیاری از ان شده است روغن زیتون است .خواص روغن زیتون فوق العاده بی نظیر و چشم گیر است و کاربرد های زیادی دارد.به دورش خوراکی و استعمالی از ان استفاده میشود. این ماده طبیعی کاملا بی خطر ،بی ضرر،سالم و مفید است. سرشار از ویتامین ،پروتین،املاح معدنی و فیبراست.
یک ضد درد ، ضد التهاب ،ضد باکتری وضدمیکروب است.جالب است .جالب است بدانید هیچ محدودیت سنی در استفاده از آن وجود ندارد و خواص گیاهی آن موجب شده است همچنان در بین تمام روغن ها یک انتخاب خارق العاده باشد .یک روان کننده گیاهی است و باعث راحت هضم شدن غذا در افراد میشود.روغن زیتون جلو گیری از سکته قلبی و سکته مغزی را کاهش میدهد .فشار خون را ازبین میبرد .برای یبوست مفید است . ابتلا به سرطان را کاهش میدهد. سرشار از امگا ۳ و امگا۶ است . و موجب تقویت حافظه نیز میشود.

از دیگر استفاده های روغن زیتون استعمال آن بر روی پوست‌ نوزاد یا بزرگسالان است. زیرا آنتی اکسیدانی که در آن وجود دارد باعث میشود پوست کاملا مرطوب شاداب و براق شود.باعث جوان سازی پوست میشود و کاملا احیا میکند.مادرانی که نگران عرق سوز شدن پای نوزاد خود هستنند یا پوستشان بسیار خشک است این روغن کاملا درمان میکند و بسیار مرطوب است .روغن زیتون یک لایه بردار طبیعی وسالم است و پوست را پاکسازی میکند.سلول های مرده را جدا میکند و به پوست حیات میبخشد. معمولا پوست سر نوزاد بسیار خشک میشود وازار دهنده است موهای آن حالت چسبندگی بخود میگیرد اما این روغن میتواند جلوگیری از خشکی و یا کاملا از بین ببرد. همچنین باعث درمان شوره ی سر نیز میشود.

روغن زیتون و گرفتگی بینی نوزاد

سخن آخر

مراقبت از نوزادان وظیفه ی همه ی والدین است و به بهترین شکل ممکن باید انجام شود .برای سلامتی و تن درستی ان باید کوشید.به دلیل مقاوم نبودن یا کامل شکل نگرفتن سیستم ایمنی بدن از هر داروی شیمیایی نمیشود استفاده نمود.گاهی درمان های خانگی و طبیعی بهترین نتیجه را به ما میدهند.روغن زیتون یک داروی کاملا طبیعی و بی خطر برای همه ی افراد است .و خواص فوق العاده زیادی دارد از جمله گرفتگی بینی برای نوزاد و در برابر درد ها یک مسکن قوی است .برای سفارش با همکاران ما در تماس شوید در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.

این نوشته در روغن ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *